[Epitesz-barkacs] faház "alap"

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Okt. 24., V, 20:18:44 CEST

Kedves Zoli!

Egyébként  abban  a házfelújítás  képsorban,  melyet  említettem, láttam egy számomra
érdekes   megodást:  A  függőleges, alul már elrothadt faoszlopokat rájuk
csavarozott   pl.  szögvassal toldották meg és azt kötötték (lógatták)
bele az új beton
alapba.   Így  még  akár  korrigálni  is  lehet  utólag  az  oszlopok
magasságát, hogy az ajtó -ablak megfelelően nyíljon.

Feri

Feri

2010. október 24., 19:49:42, írtad: