[Epitesz-barkacs] faház "alap"

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Okt. 25., H, 13:07:58 CEST

Hát igen, összekalapálhatnék valami ilyen felakasztós mászókát, csak a
kúpcserepekre sem merek ráterhelni. Most azt csináltam, hogy a tető
pereménél lévő hócsúszás elleni vasakra keresztbe fektettem
hajópadlókat, azon már lehetett közlekedni, de azt is a franc tudja,
mennyire vannak elrozsdálva.

Csak a kéménynél ázik be, szóval biztos ott a találkozásnál van a hiba,
vagy a kémény bádogozásánál. Oldalról tudok ránézni, onnan teljesen
tökéletesnek látszik, nincs törött vagy elcsúszott pala.

Gábor