[Epitesz-barkacs] faház "alap"

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 25., H, 13:43:46 CEST

Acs Gabor wrote:
> A szomszédomnak van is. Nem rossz ötlet. Csak nem tudom, kerítés
> nélkül mennyire könnyű az egészet ellopni.

Ez végülis egy kifeszített drót  is lehet csak, lehet ócska vashuzal is műanyag
bevonatú karókon, tehát csak egy kis része kell, hogy műanyag legyen a
szigetelés végett.

> Meg van itt ugye egy kis 3 éves gyerekecske.

De ez a gyerekecske a sajátod, nem? Tehát kikapcsolhatod, ha odamentek.

Valamint: lehet olyat is csinálni, ami még rá se veszélyes. Az egyetlen veszély,
hogy ha egy ekkora gyereket ha mégoly ártatlan áramütés is éri, jó eséllyel nem
tudod megakadályozni, hogy villamosmérnök legyen. :-)