[Epitesz-barkacs] fahÄ?Ä?z "alap"

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 25., H, 19:35:54 CEST

nyilvan nem szerepel a lindab szo benne, bar nemely kisvarosi kozgyules ossz
IQjaval az sem lenne meglepo.

ugy szerepelt itt a lindab szo, mint ahogy flexnek hivjak a sarokcsiszolot. az
osszes ilyen femlemez cserepeslemezt szokas lindab tetonek hivni. a jukki
gyartmanyut meg a tobbit is, neha meg a muanyagot is.

vajk