[Epitesz-barkacs] fahÄ?Ä?z "alap"

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 25., H, 19:32:11 CEST

vajk fekete wrote:
> ha olyat lehet, hogy eloirjak, hogy a fedes csak duplan rakott
> hodfarku lehet, akkor olyan miert ne lehetne, hogy elorijak, hogy
> lindab nem lehet?
>
> igazabol a "barmi csak lindab nem" sokkal megengedobb mint a
> "kotelezo a hodfarku".

Elvileg bármiért lehet, csak nem hiszem el, hogy ilyen jogszerűen lehetséges. A
lindab az egy gyártó, nem? Neki is lehet sokféle akármije. Azt el tudom
képzelni, hogy a lindabb lemez (az a hullámos), ami miatt egy városkép
bádogváros jelleget öltene, azt nem kultiválják. De akkor a nemlindabb
hullámlemezt (alu) sem hiszem, hogy elfogadnák.

Ha van lindab meg bramac betoncserép (nem tudom, csak mondom példaként), azt nem
hiszem, hogy az egyiket igen, a másikat meg nem engedélyezik.