[Epitesz-barkacs] forrasztasi kerdes

Palasik Sandor palasik at mail.datanet.hu
2010. Okt. 29., P, 14:13:33 CEST

> Jó lenne azért tudni, hogy a fenébe is működnek ezek a vackok. :-)

Találtam egy ilyet és rögtön megvan a megfejtés:

http://www.arnoldmagnetics.com/WorkArea/DownloadAsset.aspx?id=4375

Permanent Magnets in Xerographic Systems

A nyolcadik oldaltól jönnek az ábrák, amiből kiderül, hogy amit én sima
rúdnak néztem, az egy csőben egy rúdmágnes. Valószínűleg csak az az egy
oldala volt homogén mágneses, pont úgy, ahogy írtad, és amit én elforgattam,
az csak a cső volt.

A hetedik oldalról az is kiderült, hogy a toner tényleg egy keverék, 100
mikronos vaspor és 10 mikronos műanyagpor keveréke.

Palasik Sándor