[Epitesz-barkacs] programozhato termosztat

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 30., Szo, 06:53:33 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.30. 06:17:20 +2h-kor írta:

> Aha. Erre nem gondoltam, hogy nyitás-zárás a módi.
> Mit kell ez alatt pontosan érteni, hogy thermomotor? Ha árammentesen zárni
> tud,
> az valami bimetallos dolog kell legyen, nem?

a neten keresgélve:

Thermal Wax Actuator /Danfoss/
A termomotor 230V feszűltségmentes állapotban zárt

HERZ TERMOMOTOR 230 V M30X1,5 8230 Ft (25 % áfával).

A normál és az úgynevezett vandálbiztos termosztát mellett létezik digitális
kijelzésű és infravörös padlóhőmérséklet-érzékelős helyiségtermosztát,
fürdőszobák padlójának és faszerkezetű padlók maximális és minimális felületi
hőmérséklet határolásával. Amennyiben a rádiófrekvenciás hullámok terjedését
gátolja valami (pl. túl nagy a távolság a vezérszabályozó és a termosztátok
között, vagy fémtárgy, esetleg vasbeton fal stb.), a szabályozó rendszer
kiegészíthető egy jelerősítővel. Ha pedig a szabályozót fémszekrényben
helyezik el, csatlakoztatható hozzá egy külső antenna.

érdekes lehet a "vandálbiztos termosztát", ahol nem lehet védelmezve
tökönrúgni, oda miért
lenne érdemes felszerelni?