[Epitesz-barkacs] Menetes Szar Toldo M8?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 30., Szo, 07:45:36 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.30. 06:58:38 +2h-kor írta:

> Manapság szinte minden csavarféle mángorlással készül. Ennek az a
> következménye,
> hogy néha akad 2 bekezdésű menet is, de akad nulla is. :) Tehát nem lehet rá
> semmit feltekerni.

húúú, ha nekem kell egy barkácsoláshoz 12db M8-as anya,
akkor vinnem kell magammal egy csavart, és ott a boltban mind a 12 anyát
próbálgatni, hogy fel fog-e tekeredni?

mert ez "csak 12perc" veszteség, de ha egy feladat menet közben derül ki,
akkor oda-vissza úttal stb 1órába is telhet :-( . Az, hogy a boltos
az anyámat emlegetné, az nem nagyon érdekelne, csak ezek szerint
már nem szabad biztosnak vennem semmit :-(

most vinni fogok magammal egy akkus csavarnyúzót, beleszorítva
egy M8-as menetes szárdarabot, és a menetes szártoldókat kipróbálni,
hogy 10 - 50 darabból azt a kettőt kikeresni, ami normális minőségű lenne?
háááát, szép jövő elé nézek, hogy a 40Ft/db-os szártoldókat próbálni kell :-(