[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 30., Szo, 08:31:20 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.10.30. 07:41:39 +2h-kor írta:

> szerintem telejesen igazad van, én már nem is nagyon szoktam irogatni, csak
> csendben néha jókat derülök vagy inkább füstölgök a témákon. :)

emlékezz vissza a 2db drága szorítós csavarjaid miatti füstölgésedre,
aztán feltúráztattad önmagadat annyira, hogy még azoknál is jobbakat
esztergáltál a saját esztergapadodnál....  persze 1/10 időráfordítással....

> meg nekem inkább úgy tűnik, hogy semmi dolga sincsen és egész nap ráér
> minket túráztatni vagy szórakoztatni :)

van amikor könnyebb otthon esztergapad, meg marógép, meg akármi nélkül
is összebarkácsolni, mint egy esztergályos által  megérthető tervrajzot
készíteni,
esztergályost keresni, egy hét múlva visszamenni, és közben pöfögnöm...

pláne, ha később kiderül, hogy esetleg jobb lett volna egy 3cm-rel hosszabb
tengely.....