[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 30., Szo, 12:37:03 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.30. 11:10:09 +2h-kor írta:

> Azért dícséretnek is felfoghatod ezt a meggájveres vállveregetést! :-)

titokban annak is veszem :-)
1976-80 között technikusként dolgoztam a BME Vízellátás Csatornázás
tanszékén státusz nélkül,  a KF munkákon (kutatás-fejlesztés külső
megbízásoknál)
a munkabérem a csavarok, festékek között szerepelt.

az akkori saját barkácsolásaim így fejlődtek (magyarul a benti szerszámokkal
az otthoni szerszámhiányom miatt néha hagytak.. )

1. esetben "áááá, ez nem sikerülhet..."
2. esetben "háááát, lehet, hogy mégis ..."
3.esetben  "ha Te mondod, akkor biztosan lehet..."
4. esetben "Te most ezt a problémát hogyan oldanád meg?"

pedig a műhelyes fiúk sokminden kísérlet kiszolgálásán túl voltak :-)