[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 13:08:29 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> titokban annak is veszem :-)
> 1976-80 között technikusként dolgoztam a BME Vízellátás Csatornázás
> tanszékén státusz nélkül,  a KF munkákon (kutatás-fejlesztés külső
> megbízásoknál)
> a munkabérem a csavarok, festékek között szerepelt.
>
> az akkori saját barkácsolásaim így fejlődtek (magyarul a benti
> szerszámokkal az otthoni szerszámhiányom miatt néha hagytak.. )
>
> 1. esetben "áááá, ez nem sikerülhet..."
> 2. esetben "háááát, lehet, hogy mégis ..."
> 3.esetben  "ha Te mondod, akkor biztosan lehet..."
> 4. esetben "Te most ezt a problémát hogyan oldanád meg?"

> [...]

Hát akkor kicsit le kell lombozzalak.
Néha a kérdéseidből ezeknek nyoma se látszik.

Máskor meg tök jó dolgokat írsz, nekem már nem egyszer tudtál érdemben segíteni.
Pl legutóbb ebben az RO készülékben, amivel nagyon meg vagyok elégedve. Pedig a
nyakam rá merném tenni, hogy otthon nincs ilyened, és nem is foglalkoztál még a
témával.