[Epitesz-barkacs] forrasztasi kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 13:05:45 CEST

Palasik Sandor wrote:

> Úgy tűnik, hogy nem. Az ötödik oldalon van egy nagy fa, ami
> osztályozza azokat a technológiákat, ahogy egy
> fénymásoló/lézernyomtató működhet. Ebből bekarikázták azokat, ahova
> kell mágnes. De hogy a többi mennyire van elterjedve, azt nem tudom,
> én még csak mágnesest láttam (azt hiszem :-) ).

Nna most már aztán ki kell próbálnom, hogy a lézerporomat fogja-e a mágnes. :)

Van régi printerem is, aminek a porát mindenféle ismeret nélkül betöltöttem az
újba. Egyelőre működik, de ezek szerint azt is mondható, hogy mázlim volt. Igaz,
hogy állandóan azt jelzi nekem, hogy kifogyott, holott nem keveset töltöttem
bele. De jól printel végülis, csak zavar, hogy minden egyes nyomat után feljön a
kifogyott por képernyő.