[Epitesz-barkacs] forrasztasi kerdes

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Okt. 30., Szo, 13:36:15 CEST

én úgy tudom, hogy a mágneses por azért kell mert az viszi át a tonerből a
szelén hengerre a port, úgy, hogy van egy mágnesrúd a tonerben és az forog
aminek a felületén vastagon áll a vaspor és közé kerül a festékpor és mint
egy kis kefe forog a szelén henger előtt és úgy tapad a megvilágított
felületre a por.

kb. olyan mint az a modernkori festékező-hengerelő ami egy szivacsba szívja
fel a festéket és úgy kenik a falra, csak a nyomtatóban a szivacs helyett
vaspor van.

míg van a nagyfeszes megoldás ahol a por ráugrik a hengerre.

egyszer bele öntöttem egy nem mágneses port a mágneses nyomtatóba.
hát az eredmény szörnyű volt... a por a toner alján kihullott, aztán ami
véletlenül rákerült a hengerre és az égetőbe az meg szétkenődött és minden
tiszta dzsuva lett.

szóval csak óvatosan a két fajtával.

>Igaz, hogy állandóan azt jelzi nekem, hogy kifogyott, holott nem keveset
>töltöttem

valószínűleg nem nulláztad a számláló chipet benne és az úgy veszi, hogy még
mindig nincs cserélve.

zsolt