[Epitesz-barkacs] forrasztasi kerdes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 14:44:37 CEST

Zsolt wrote:
> én úgy tudom, hogy a mágneses por azért kell mert az viszi át a
> tonerből a szelén hengerre a port, úgy, hogy van egy mágnesrúd a
> tonerben és az forog aminek a felületén vastagon áll a vaspor és közé
> kerül a festékpor és mint egy kis kefe forog a szelén henger előtt és
> úgy tapad a megvilágított felületre a por.
>
> kb. olyan mint az a modernkori festékező-hengerelő ami egy szivacsba
> szívja fel a festéket és úgy kenik a falra, csak a nyomtatóban a
> szivacs helyett vaspor van.

Kár, hogy nem tudom az ánglius nyelven elolvasni, hogy is van ez.

> valószínűleg nem nulláztad a számláló chipet benne és az úgy veszi,
> hogy még mindig nincs cserélve.

Ez biztos. Nem is tudom, hogy kellene.
Ez egy nem túl jó toneregység, van két hiba is a zöld hengeren, de papírra
elmegy. Ha nyákfilmet akarok nyomtatni, van egy másik, tök hibátlan
toneregységem, akkor csere arra az alkalomra. Az nem jelez hibát. Szóval ezek
szerint magában a toneregységben is van valami chip? Hol a fenében? Még nem
láttam, pedig igyekeztem jól megnézni, de ezek szerint nem sikerült. Nem, mintha
tudnék mit kezdeni vele, ha megtalálnám. :-)