[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Okt. 30., Szo, 13:34:06 CEST

Kedves Zsolt!

Szerintem  sokszor olyan projektekbe is belevág amiknek megteremtéséről mi
csak    ábrándozunk,    de    nincs    bennünk   kellő  ambíció,  hogy
belekezdjünk   próbálkozni   vele.  Aztán  mikor  megosztja  velünk,  a
tapasztalatait, meg a hozzászólásokból tanultakat  szép   csendben   felhasználjuk.   Pl.   én  a  füst
tisztítót  :).

2010. október 30., 7:41:39, írtad: