[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 14:40:56 CEST

(G)feri wrote:

> tapasztalatait, meg a hozzászólásokból tanultakat  szép   csendben
> felhasználjuk.   Pl.   én  a  füst
> tisztítót  :).

Tényleg megcsináltad, vagy csak tervezed?

Nem szóltam bele abba a részbe, hogy a füst vizen legyen átáramoltatva, de most:
szóval ez nem okés, mert sokkal nagyobb ventillátorteljesítményt igényel, mint
az esőztetéses módi.

De mondok egy másmilyet, az nem merült fel:

Nagy átmérőjű csövön átáramló füst, amiben sok apró valami van, aminek nagy az
összfelülete, és ezek a valamik akár locsolva is lehetnek. Nem is kell
feltétlenül zuhanyszerűen, simán csak ráfolyik fentről a víz, a sok alaktalan
micsoda majd elosztja a vizet egymás között. A nagy felületbe beleütköző
szennyeződések meg beleragadnak a vízbe, és alul lefolyik a szennylé.

Tehát még az esőztetés megvalósítására alkalmas nyomásra sincs szükség!

Ilyesmi elven, csak sokkal bonyolultabban megvalósított légtisztítót már láttam,
az galvánkád peremelszívott levegőjét mosta ki.