[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2010. Okt. 30., Szo, 18:54:02 CEST

Kedves jhidvegi!

2010. október 30., 14:40:56, írtad:

> Tényleg megcsináltad, vagy csak tervezed?

Elkezdtem  -  nálam  mindig az indulás a nehéz. Utána már mindig végig
is  csinálom. A füstbe akarok nagy nyomással vizet porlasztani elsőre.
Aztán  meglátom,  hogyan  tovább. Lehet, hogy a szomszédom idén télen
mégsem megy a panellakásába telelni, ez esetben fel kell gyorsítanom a
projektet, mert mint írtam, sokszor pont a bejárati ajtajához szokta
a légáramlás lecsapni a kéményem füstjét.

Aztán majd kipróbálom az alább általad írt kis nyomásos megoldást is.

--
Üdvözlettel,
 (G)feri                            mailto:mekk-elek at freeweb.hu