[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 29., P, 18:42:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> az alábbi csőkulcs jellegű ketyere készen létezik-e?
>
> olyan csőkulcs kellene nekem, aminek mindkét vége egyforma
> ( pl. mindkét végén 13-as legyen )

Refrén: mit akarsz vele kezdeni?

Én pl a 12-13-as csőkulcsot úgy használom gyakran, hogy a 12-es felébe rakok egy
12-es imbuszt, a 13-as meg megy a csavarra-anyára.

Különben tényleg két ilyen csőkulcsról le lehet vágni a 12-es részt, a
hengeresbe berakni acélrudat a megvezetés céljából, a két részt hézaggal
összetolni, és gazdagon felhegeszteni úgy, hogy a rúdba is behatoljon a
beolvadás.