[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 29., P, 19:26:51 CEST

SZIGETI Szabolcs  <szigi at ik.bme.hu> 2010.10.29. 17:40:06 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> Fogadjunk, valami tengelynek akarod használni! Vagy ha nem, akkor mire?
> Hátha van egyszerűbb megoldás is a cél elérése érdekében, mint
> krovakészlet-hegesztés.
>
> Vagy két csőkulcskészlet, amiből egymással szembe fordítod a kívánatos
> kulcsokat, majd közéjük raksz menetes szár két végétre tekert anyákat,
> ellenanyával biztosítva.
>
> Csak vicceltem.

nem fogok megsértődni :-)

van egy 60Wattos 1400fordulatszámú motor, ennek a tengelyvégén
M8-as menet is van,  egy 40centis tengely is M8-as menetes szár
lesz, és a "túloldalon" is egy  13-as fejű  M8-as anya veszi az erőt

a bajom az, hogy az M8-as menetes szár végét  ugyan a crova 6x6-os
négyszögletesre úgy-ahogy le tudom köszörülni, de eléggé
könnyen le esik, lepotyog, és 1400-as fordulatra sem igazi
Most a mellélelt móricka szerint oldottam meg, de ez már
nekem sem tetszik :-(