[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Okt. 31., V, 21:33:37 CET

60W-nal egyszeruen rahuzol egy darab belul 8-as gumicsovet (pl benzincso) a ket
tengelyre, es egy-egy awa bilinccsel rogzited.

en anno legkondi belteriben (10kW-os,  brutal nagy, szamitogeptermet hutott) a
csoda mindenfele reselt aluhengerbol csinalt tengelykapcsolot (a ventiket
hajtotta) csereltem ki 10cm locsolotomlore meg ket bilincsre. a felcolos slag a
felcolos tengelyre pont jo. evekig ment.

vajk