[Epitesz-barkacs] Hyunday HTX927 DVD játékos - reset?

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2010. Okt. 30., Szo, 15:06:39 CEST

Hi,

>   Adott egy tárgybeli DVD játékos, van hozzá 5+1 hangfal, de elhallgatott,
> videót játszik, hangot nem ad. Megnéztem a kábeleket, minden jónak tűnik -
> bár egyszerre 6 vezeték csak nem szakad el... :)

  Nah, vettem egy másik - átmenetileg kell, tehát olcsó - DVD játékost, ez a
TV-n át adja a hangot, a tévének van hangja szerencsére, de nem mondanék le
erről a "házimozi" DVD lejátszóról, mivel ennek vannak külön hangfalai, bár
amíg működött, volt némi sistergő zaja, de lehetett rajta önmagában CD-t, MP3
zenéket, DVD-ket hallgatni, most ehhez bekapcsolt TV kell sajnos.

  Szétkaptam - vagyis levettem a borítását :) - szemrevételeztem, de nem
láttam semmi olyan nyomot, ami szakadást, vagy bármi ilyesmit jelentene,
szóval nem tudom merre induljak, házilag szerintem ezt nem tudom javítani:
http://doc.javaforum.hu/hyundai_bontva.jpg

  Megnéztem, hogy mi a végfok, egyszerű STA540SA van benne kettő darab, ez
ugye 1x24W és 2x7W erősítő, gondolom a kettő együtt adja a 2x24W mély + közép,
illetve a 4x7W pedig a négy szatellit meghajtását:
http://doc.javaforum.hu/hyundai_sta540sa.jpg

  A tünet az, hogy még sistergése sincs, ami bekapcsolt állapotban szokott
lenni, tehát olyan, mintha megdöglött volna mindkét STA540SA IC, vagy tápot
nem kapnának, vagy jelet nem kapnak és standby állapotba kapcsolnak... vagy
bármi más... :)

  A kérdésem most már az, hogy hova tudom vinni megnézetni, megjavíttatni? Ha
javítanak még ilyet egyáltalán...  :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor