[Epitesz-barkacs] Hyunday HTX927 DVD játékos - reset?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 16:47:15 CEST

Auth Gábor wrote:

>   Megnéztem, hogy mi a végfok, egyszerű STA540SA van benne kettő
>   A kérdésem most már az, hogy hova tudom vinni megnézetni,
> megjavíttatni? Ha javítanak még ilyet egyáltalán...  :)

Azért mielőtt bárhova viszed, és még nem nézted meg ennek az adatlapját az
alltatasheet.com-on, tedd meg. Nem tűnik vészesen bonyolultnak, tehát legalább
azt ki lehetne deríteni házilagosan is, hogy kapnak-e a bemenetek bármiféle
jelet, vagy valami rém egyszerű hibát kideríteni, pl eltűnt a tápfesze vagy
ilyesmi.

Ha semmi műszer nem áll hozzá rendelkezésre, akkor bocs.

Sajnos olyan tippem nincs, hogy hova vidd.