[Epitesz-barkacs] csokulcs jellegu

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Okt. 30., Szo, 22:26:07 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.10.30. 21:53:49 +2h-kor írta:

> Na de ha leapasztja a kaját, ezzel a költést, akkor heti 0,5 kiló
> ledobásával
> egész mackós megtakarítás érhető ám el! Tehát ha most megeszel napi 2000
> kcal-t
> (kb 2,3kWh), és ezt lecsökkented a felére, az megfelezi a kajaköltséget, és

kb 30 évvel ezelőtt majdnem "nulla" kalóriával sokat leadtam,
az első 3nap volt a kritikus, ebből a harmadik a legnehezebb
( a küszöböt megettem volna ), de a 4. naptól már nem is volt
éhségérzetem, a negyedik emeletre kettesével lépcsőzve
felérve nem fulladtam, két mély lélegzet, és visszaállt a pulzus is, stb

10nap alatt 2alma 1 szelet margarinos kenyér és víz,
aztán a tizedik nap után megérkezett a pénz, és utána
napi 1500 kalória ellenére 2hét alatt visszahíztam :-(