[Epitesz-barkacs] halogen ízzo + lencse

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Okt. 30., Szo, 22:33:37 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:
> egy ilyen izzó fényét  szeretném párhuzamos nyalábbá
> sűríteni

Ez abszolút nem szokás, és nem fogsz vele igazán sokra menni.
Gonosz leszek: meg kell tanulni rendesen hegeszteni.
A 9-es üveg olyan lájtos, hogy majdnem kevés.

Használj rutilos elektródát, az könnyen ívet fog, ha már egyszer húztál vele
ívet, és fog az menni.

Másik megoldás is van, de lehet, hogy drágább: vannak olyan hegesztőüvegek (én
még nem használtam), amin át lehet látni, ha nincs ív, és ahogy megjön az ív,
magától besötétül azonnal.

Szerintem ez a lámpás módszer, főleg ilyen kis lámpácskával nem fog sikerülni,
és igen macerás, mert ugye mindig máshol kell hegeszteni, és hamar eleged lesz
abból, hogy állandóan állítgasd a lámpát.