[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 1., Sze, 10:54:19 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nekem az a regi nagy dobozos solet konzerv kifejezetten izlett, foleg
> ah melegites utan feltuningoltam nyers hagymakarikakkal, az valami
> isteni volt.

És ugye nem kellett hozzá mélyhűtő. :-)
Ma már nem jók ezek a konzervek. Egy időben vettem ilyen-olyan mindenféle
konzervet, és az elfogyasztásuk után azt tapasztaltam, hogy kilépve az udvarra
olyan szagot éreztem mindig, mintha valaki elgyújtott volna egy egész doboz
gyufát. Mérgelődtem is miatta, hogy ki az a barom.... (Nem szeretem a gyufa
szagát.)

Aztán rájöttem, hogy ezekben a kib..tt konzervekben van valami olyan anyag, ami
kiváltja ezt a dolgot. Nincs bajom az ízével, szagával, semmi gond, de utána
mindig érzem a gyufaszagot.

Én megértem, hogy adalékolni kell különféle okokból, de régen miért nem kellett?
A konzervben az a jó, hogy lehetséges a csíramentes lezárás, tehát elvileg nem
romlana meg akkor se, ha semmit nem adnának hozzá. Üzleti célú lehet, de
ráfagynak, mert szerintem pont ezek miatt sokkal kevesebben veszik.