[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Sze. 1., Sze, 11:05:52 CEST

Épp mondtam nemrég a zasszonynak, hogy talán az egyetlen konzerv, aminek
nincs az a tipikus konzerv íze.
Nemrég rápróbáltam a Lidiben a bolognai raviolira. Ugyanolyan nagy
konzervdoboz, mint a sólet. Nem mondom, hogy nem tudnék finomabbat
főzni, de ha hirtelen kell meleg kaja, egész ehető (és nem drága, sok
benne a hús).

Gábor