[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2010. Sze. 1., Sze, 13:20:55 CEST

Na jó, de frisset nem könnyű beszerezni.
A közértben, hiperben kicsi szokott lenni a választék, rossz a minőség,
magas az ár. A piacon kivétel nélkül átvernek, oda már csakazértse
megyek (mármint a zasszony). A fagyasztott zöldséggel meg nincs gond, jó
a minőség, nem kell vele sokat foglalkozni, csak megenni.
Most nyáron pl. kilószám vettem az akciós fagyikat, általában 40-50%
engedménnyel adták. Direkt azért nem mennék el Aldiba, Lidibe, de ha
arra volt dolgom, hoztam egy jó nagy dobozzal.
Igaz, a legkisebbel készítettünk is fagyit, az mindegyiknél finomabb
volt -de ahhoz is ugye kell a fagyasztó.
Le is írom, hátha érdekel valakit. Egy egész ananász, kb. 3 deci
joghurt, pár kanál méz volt az alapanyag. Jól összeturmixolva,
lefagyasztva. Nem olyan émelyítően édes, mint a bolti, helyette friss
gyümölcs íze van. És még egészséges is, ha ezt nassolja a gyerek.

Gábor