[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 1., Sze, 17:45:42 CEST

friss borso az ev 52 hetebol 5heten van.
a boltban mindig van fagyasztott borso, de nem mindig ugyanolyan. ha az ember
ismer egy jo ar/teljsitmeny viszonyut, akkor abbol nem a sporolas miatt vesz
sokat, hanem mert legkozelebb amikor kellene, akkor lehet hogy pont nem lesz
csak vacak.

a hus mas mas kicsit. ha ismersz jo forrast, akkor ott minden reggel vehetsz jo
friss cuccot. mindig van valami a fagyasztoban, ha a gyerekektol felesegem nem
tud elmeni otthonrol, meg tudjon fozni. persze sokat all, mert ha elore van
terv, akkor vasarol az ember celiranyosan, es a frissbol foz.

vajk