[Epitesz-barkacs] fagyasztó szekrény fogyasztás

szepygab at gmail.com szepygab at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 11:39:45 CEST

Pataki István írta 31 Aug 2010  22:22 levelében:
>  A mérési idÑ rövid, mindössze
> 7 nap. ElÑször tele volt cuccal (hidegen pakoltam bele), lineárisan
> fogyott eddig kb. 80%-ig. Naponta átlagosan 2 alkalommal nyitjuk, de
> múltkoriban elemeztük már, hogy ennek nincsen túl nagy jelentÑsége. 238
> liter netto, és az adott körülmények között napi átlagban 0,45kWh a
> fogyasztása.
Megihlettel :-)
Tegnap radugtam a fagyasztot a fogyasztasmerore. A meresi ido meg
rovidebb, viszont kozben tan ki se nyitottam az ajatajat.
Ket eves LG keszulek, akkor, hogy befer(ne) a konyhapult ala. Lehet
tan 130 liter?
Meglehetosen elszornyedtem, az 1 kWh ora elso napi mert erteken.
Viszont lett egy otletem.
Sokkal erosebben jegesedik, mint a regebbi fagyasztoim. Lehet, hogy
valahol nem zar rendesen az ajto gumija és folyamatos a legcsere? Ez
a jegesedest es a fogyasztast is magyarazna.
Mivel lehetne belul fustot fejleszteni, hogy lassam, hol jon ki?

Udv

szepygab
http://jokaja.hu