[Epitesz-barkacs] radeco twisterben delej csupaszon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 2., Cs, 14:31:05 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2010.08.30. 13:34:03 +2h-kor írta:

> köszi, megpróbálom

a gyártótól kaptam egy választ, de ettől függetlenül már epokitteztem

"
A fűtőegység háza ami elrepedt sajnos nem ragasztható. Ilyen esetekben
cserélni szoktuk ezt az alaktrészt.
Alkatrész ár
Kospel 00699 4,4 kW-os komlett fűtőegység Bruttó 9605 Ft
Az alkatrészt bátrmely viszonteladónkon keresztül meg lehet rendelni.
"

a komplett fűtőegység ennyi pénzért nem nyerő :-(

az epokitt a 24 ora kötésen most lett túl, most fogom összerakni