[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 2., Cs, 22:04:25 CEST

vajk fekete wrote:

> nagyon elszantak ugy csinaljak, hogy az elsot dubelezik, a masodikat
> meg csak telibe ragasztjak az elsore. igy a dubel okozta hohid is
> csokken, meg nem kell baromi hosszu dubelt venni, ami jo draga.

Szerintem elég 1 réteg, és valami jó vékony, de hosszú csavarral dűbelezni. Ha
marha vastag a tábla, akkor táblánként 1 darab elég, mert igen merev a
táblicsku, tehát tartja magát.

Egyszer már számolgattam, hogy a vascsavar mekkora hőhidat jelent, és az jött
ki, hogy tökéletesen jelentéktelen még akkor is, ha teljesen kijön a felszínig.
Na de nincs akadálya besüllyeszteni, aztán rányomni a nagy lyukra, amit okoz,
egy kis purhabot.

A hőhidat én meg úgy küszöbölném ki (illetve fogom is), hogy az élekre purhabot
fújok, és úgy rakom össze. Minél vastagabb, annál sikeresebb ez a mutatvány.