[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 2., Cs, 21:50:58 CEST

de, fel lehet tenni. aki raer, preciz es maniakus, az ket retegben teszi a leirt
okbol. en ismerek aki 25 centit tett egy retegben es kesz.

amugy felarert megvagja a szelet lepcsosre a gyarto, ugyanezert, de az meg
dragabb. bar a ket retegnel meg a plusz ragaszto a dragabb.

nagyon elszantak ugy csinaljak, hogy az elsot dubelezik, a masodikat meg csak
telibe ragasztjak az elsore. igy a dubel okozta hohid is csokken, meg nem kell
baromi hosszu dubelt venni, ami jo draga.

vajk