[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 09:31:40 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> En a mai energiaarak duplajaval szamolva is tervezhetetlenul hosszu
> megterulesi idoket kaptam pl. a talajho hasznositasra. Olyan
> irrealisan magasak a beruhazasi koltsegek, a berendezesek arai, hogy

Pontosan, aminek az ára, hogy ez még nem kiforrott technológia.
Ha jó sokan bevállalják az extra árakat, akkor felfut a termelés ebből, mert
kurva jó a profitja, aztán még többen rábuknak, és létrejön a verseny. Kezdenek
az árak letörni, egyúttal nő a megszokott fűtési energiahordozók ára, és a dolog
bebillen. Lesz idő, amikor olyan arányban lesznek ezek olcsók, mint a klímák.
Akciós lesz mindenféle nagyáruházban meg mifene.

Az internet is ilyen volt. Én 2400bps-sel kezdtem, és amikor már volt valami
9600bps, akkor fizettem egyszer valami 35ezer Ft-ot is egy hónapban. Ez
valamikor a 90-es évek közepén volt, tehát az a 35ezer Ft nem annyi volt, mint
ma.

Ma meg már ki venne olyan szélessávút, ami akárcsak mai pénzen kerülne ennyibe?

> A hovisszanyeros szellozok kozponti gepei is 2000 EUR folott
> indulnak, es meg ez a leginkabb belathato idon belul megterulo
> inveszticio.

Ez is ugyanaz a kategória. Biztos minőség meg minden, de nagyon lehúzzák a t
vevőt.