[Epitesz-barkacs] indirekt spiral

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 12:31:03 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> úgy dobták ki, hogy a hajdú villanybojlerhez hasonló
> de csak 8cm-es, 5csavaros luk van rajta, a belevaló nem,
> és az oldalán jön ki a 2db 3/4collos spirál csővég
>
> arra gondoltam, hogy a tartály 2végét levágom,
> és a füstgázt áteresztem rajta, és a csőspirált
> nyaldoshatja a láng, vagy a füstgázos szakasz
> ( inkább ez az utóbbi lesz )

Azért marhára nem értelek ám!

Akarsz csinálni vizes rendszert, rendben. Vettél egy klímát, hogy majd azzal
összehozod, rendben. Nem akarsz kéményt építeni, ez harmonizál az előzőkkel,
rendben.

Most meg egy ilyen, hőcserélővel ellátott bojlered van, ami szinte adja magát,
hogy kis átalakítással átküldd rajta a klíma szaftot, és meglenne a levegő-víz
hőszivattyúd, erre szét akarod vágni, hogy valami bizonytalan, tisztíthatatlan
eredményű, kéményt igényelő, sok melóval járó fűtésed legyen.

Na de hát te tudod!