[Epitesz-barkacs] indirekt spiral

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 3., P, 10:25:42 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.03. 09:33:59 +2h-kor írta:

> Mekkora hőfokkülönbséget engedsz meg?

úgy dobták ki, hogy a hajdú villanybojlerhez hasonló
de csak 8cm-es, 5csavaros luk van rajta, a belevaló nem,
és az oldalán jön ki a 2db 3/4collos spirál csővég

arra gondoltam, hogy a tartály 2végét levágom,
és a füstgázt áteresztem rajta, és a csőspirált
nyaldoshatja a láng, vagy a füstgázos szakasz
( inkább ez az utóbbi lesz )

> Különben ez mindenképpen rengeteget tud, huszonkW minimum. Mármint
> folyadék-folyadék vagy kondenzáció-víz viszonylatban.

akkor nem is lenne reménytelen.