[Epitesz-barkacs] d-ég indirekt tároló

SirLeslie sirleslie.gm at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 12:48:55 CEST

2010/9/3 Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>

> 2010.09.03. 12:40 keltezéssel, jhidvegi írta:

> Csak sokkal bonyolultabb belőni a szögeket. Illetve talán nem is, ha
> csinálsz egy célpontot, és mindegyik kis tükörrel felragasztáskor oda lősz.
> Ezesetben szabadon választható a "fókusztávolság" is, illetve a fókuszpont,
> nem vagy a parabola ívéhez kötve.

Pedig a nagy verzió ilyen lesz majd... 10x10cm-es tükrökkel tervezek kirakni
max. 3x3 méteres felületet.
Ez csak azért készült el, mert kaptam egy ilyen tányért (plusz nem kell
tökölni a beállításokkal) és a 10x10 tükrök vágásakor sok hulladék
keletkezett... és azokat nagyon sajnáltam volna kidobni ;-)
(üveges ismerős hulladék anyagát dolgozgatom fel hozzá)

Laci