[Epitesz-barkacs] d-ég indirekt tároló

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 16:05:07 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Teljesen mindegy az alakja szerintem. Lehet halacska vagy papucs orrán
> pamutbojt is.

Nem igazán. Ha ilyen radarernyő formájú, csak mondjuk szögletes, akkor úgy lehet
a felüle qrvanagy, hogy nem tűnik fel a cucc, tehát nem emelkedik ki az udvarból
úgy, hogy mindenkinek, aki arra jár, feltűnne. Alacsony tehát és széles. Akár
valami határoló falának is lehetne nézni, aki csak rávet egy pillantást.

Ma már - szerintem - egyre fontosabb, hogy a környezet érdeklődését minél
kevésbé keltse fel az ember.