[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 3., P, 17:23:27 CEST

a 3retegu ablak attol volt draga, hogy nehez es vastag az uveg, es nem fer a
standard 68mm-es profilba. az ablakokat meg celszerszamokkal gyartjak (fabol is,
meg alubol is meg muanyagbol is), es aki felszerszamozott a 68mm-re, az nem tud
3r uveggel ablakot gyartani. a 88-as profilhoz felszerszamozni meg megegyszer
akkora koltseg, es tuti nem tud vele annyit termelni es eladni mint a 68-assal.

vajk