[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 17:37:25 CEST

Szervusz Vajk!

> nem tud 3r uveggel ablakot gyartani. a 88-as profilhoz felszerszamozni meg
> megegyszer akkora koltseg, es tuti nem tud vele annyit termelni es eladni
> mint a 68-assal.

Értem. Na most én nem akarok teljes ablakcserét később sem. Nagyon
gagyi ötlet lenne úgy háromrétegűre cserélni az üvegezést, hogy a
falcléc helyére egy, a szárny faanyagára is rányúló képkeretszerű léc
kerülne? Keskenyebb falcléc nagyon keskeny lenne, az nem kivihető.
Statikailag nem félek dologtól a nyíló ablakoknál, mert az ablakok
legnagyobbika 120 cm széles és 140 cm magas, középen felnyíló, és
mindkét szárnyban valódi osztó van. Ami érdekesebb, az üvegfal, ahol
210 magas és 240 széles felületen 9 szem van valódi osztókkal. Még
érdekesebb, ahol a három középső ebből erkélyajtó. Természetesen
mindenhol 68-as profil van.

Szóval ez szerinted járható lenne?

szia: Balázs