[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 3., P, 17:59:44 CEST

Ha a meglevo faszerkezet jo allapotu, sarkai merevek, jol zar, akkor erdemes
ezen agyalni!

A nem nyilo cuccnal valoszinu siman nincs statikai gond. A nyilo ablakok
szarnyai sem nagyok, a teraszajto mar izgalmas. Hany panton fordul?

A komplett festes belefer vagy sem?
Az egyedi pipalec gyartas is ertelmesen hangzik, de lehet hogy azon is
elgondolkoznek, hogy a belso oldalat felcsiszolni, es raragasztani egy komplett
reteget, amilyen vastag kell (asszem 16mm). Lehetne a sarka gerbevagva a muveszi
hatasert, akar valami kemenyfabol, stb. A latszo resze az ablaknak total
megujulna, bar akkor is kellenenek uj beszegezolecek.

A rateteknek az az elonye is meglenne, hogy alattuk tetszoleges randa modon
megerositheto a meglevo keret, plusz csapokkal, csavarokkal, vagy akar
sarokvasakkal.

vajk