[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2010. Sze. 3., P, 21:59:58 CEST

Szervusz Vajk!

> Ha a meglevo faszerkezet jo allapotu, sarkai merevek, jol zar, akkor erdemes
> ezen agyalni!

Jó, két éves az egész.

> A nem nyilo cuccnal valoszinu siman nincs statikai gond. A nyilo ablakok
> szarnyai sem nagyok, a teraszajto mar izgalmas. Hany panton fordul?

Kettő, fönt és lent. Buktatni is lehet.

> A komplett festes belefer vagy sem?

Belefér, meg tudjuk csinálni. De nem most lesz, ez inkább elvi ötlet egyelőre.

> Az egyedi pipalec gyartas is ertelmesen hangzik, de lehet hogy azon is
> elgondolkoznek, hogy a belso oldalat felcsiszolni, es raragasztani egy
> komplett reteget, amilyen vastag kell (asszem 16mm). Lehetne a sarka

Erre is gondoltam, így a a fa hőszigetelése is javulna valamelyest. Ez
már bonyolultabb megoldás...

> megerositheto a meglevo keret, plusz csapokkal, csavarokkal, vagy akar
> sarokvasakkal.
...igen. Na ha lesz rá keret, megcsináljuk a legrosszabb helyeken.

köszönöm, szia: Balázs