[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2010. Sze. 4., Szo, 21:58:55 CEST

a bukonyilo teraszajto az felos. a vasalat gyartoja megad egy terhelhetoseget,
ha tulleped komoly esely van ra, hogy joval ido elott elkopik/tonkremegy a
vasalat, nem zar jol az ajto.

nekem egy 120x210 teraszajtom van, es nem minden gyarto vallalta be. meg is
mondtak kerek perec, hogy az a vasalat, amit ok hasznalnak ezt nem birja, es az
en kedvemert nem pocsolnek egyedi megoldassal.

vajk