[Epitesz-barkacs] indirekt spiral

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 4., Szo, 05:40:58 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.03. 21:58:05 +2h-kor írta:

> Na jó, de ha egy ilyen éjjel-nappal megy, akkor alsógatyában rohangálva is
> szakad a víz rólad. :)

ha 2,6kW miatt  alsógatyában szaladgálhattak volna az emberek az egész
lakásban,
akkor mia f..ért vettek 24kW meg régebben 35kW kazánt?

> Na szóval jól értem, hogy már működik a klíma? Azt hittem, hogy még mindig
> szétkapva hever valahol.

a 6mm-es rézcsöves spirál 12literes víztartályt IS melegít.

amíg a 35celsiust el nem éri a víz hőfoka, addig a levegőfujó
beltéri nem fúj meleget, viszont 35foknál bekapcsol,
tehát így 35foknál melegebb vizet nem tudok csinálni
mindaddig, amíg a beltéri automatikáját orrba nem vágom :-(
(padlófűtésem nincs, amihez elég lenne a 35celsiusos víz)