[Epitesz-barkacs] Fal hoszigeteles

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 4., Szo, 12:40:04 CEST

Hofferek Attila wrote:

> A fold szempontjabol edesmindegy, parezer vagy tizezer ev alatt siman
> kihever minket, mint egy mulo nathat. Magunk szempontjabol lehet

Ezért mondtam, hogy "ha jót akarunk magunknak".

Azért én nem úgy látom, hogy a sordon rajta már a pecsét. Pontosabban úgy
biztos, hogy tutira nem végtelen ideig fog az emberi faj fennállni, de hogy
mikor lesz vége, az megjósolhatatlan. És a módja is. Pl az is lehet, hogy
mutálódik, akár egy másik bolygón, onnantól már nem lehet embernek tekinteni. A
valószínűbb a natúr kipusztulás. Azt viszont nem lehet szintén megmondani, hogy
saját magát pusztítja-e ki, vagy valami természeti katasztrófa fogja-e ezt
megtenni. Az előbbi valószínűbb.