[Epitesz-barkacs] erdekesseg

szlretro szlretro at freemail.hu
2010. Sze. 4., Szo, 17:44:10 CEST

Hello jhidvegi,

2010. szeptember 4., 13:00:52, írtad:

j> Zsolt wrote:

j> Tudom, hogy voltak ilyesmik, amikor sok volt az éhes száj. Nem tudom, mi volt
j> annak a címe, amiben szintén egy öregembernek előbb levágnak egy csirkét,
j> elkészítik nemtomhogy, azt megeszi, és elmegy a "büdösbe". Ez valami erdélyi
j> történet lehet, a büdös barlang valszleg CO2-vel telített, és meghalni megy az
j> öreg. Előtte leveszi a cipőjét, azt kint hagyja, a családtagok valamelyike
j> később érte megy.

Bennem gyerekkent (akkor olvastam) nagyon mely nyomot hagyott, ime:

http://www.szepi.hu/irodalom/kedvenc/kt_051.html

udv,
e.