[Epitesz-barkacs] erdekesseg

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 5., V, 01:06:35 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> fulladásos halál lenne, és azt is írják, hogy 20%-nál több CO2 a
> légzésközpontot kikapcsolja...

> Infovilág | Nem mindig véd a kézben tartott gyertya – gondatlanság
> ... - 8:13 2007. szept. 22.... növeli a szén-dioxid- (CO2) és
> szénmonoxid-(CO)mérgezések kockázatát. ... A borospincék hordóiban...

Ezekben a szövegekben egy szó sincs arról, hogy mit érez, aki belélegzi a CO2-t.
Úgy tűnik, mintha szagtalan lenne. Ami lehet, hogy igaz, valóban nem szaga van,
de határozottan állítom, hogy az orr és egyéb nyálkahártyákon lévő folyadékkal
szénsavat tud képezni, ami elég csípős dolog. Aztán lehet, hogy csak elsőre,
aztán már jön is az ájulás. Erre lennék kíváncsi.

Nekem kissé hihetetlennek tűnik, hogy ha valaki belelélegzik, már dobja is fel a
tappancsot.