[Epitesz-barkacs] Ferenc Jozsef gyogyviz

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 5., V, 18:13:35 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2010.09.05. 15:23:41 +2h-kor írta:

> Dehogy avultak el! Hétköznapi gyakorlati jelentősége is van. Pl a
> vércukorszintet millimol/literben mérik. :)

lehet, hogy a leírások szerint számodra is jó lehet:
Cukorbetegségnél, elhúzódó májbetegségekben, epekövességben,
epehólyag-gyulladás utáni állapotok kezelésére
naponta több részletben elosztve 2-2,5 dl-t.
http://www.bioliget.hu/arlista.php?id=9&amid=41&id_trm=5728

itt 7deci 290Ft  készen vehető -> literenként 414Ft

és a Gyártó: Medaqua Kft 5094 Tiszajenő, Belsőjenő 5.

> Biztos ezért írták oda az alkotórészek mennyiségét, az tényleg vízmentesen
> értendő.

most már kikalkuláltam, hogy
literenként 2deka szulfáttartalmú só kell bele literenként, nekem 50Ft
környékén
lesz litere, ha én keverem ki  ( 2500 Ft 1kiló glaubersó )