[Epitesz-barkacs] Ferenc Jozsef gyogyviz

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2010. Sze. 5., V, 23:40:41 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> lehet, hogy a leírások szerint számodra is jó lehet:
> Cukorbetegségnél, elhúzódó májbetegségekben, epekövességben,
> epehólyag-gyulladás utáni állapotok kezelésére

A cukrot megoldottam, epe- és májproblémám nincs.
Ha valamit tudnál javasolni térdfájásra, annak jobban tudnék örülni. Már egy
hónapnál is régebb óta nem gyalogolhatok, mert ha igen, akkor nuku alvás, és
lehet másnap bottal járni.

Bár lehet, hogy mindenféle szulfát tartalmú akármit kéne enni.
Most pl eszem egy ideje (kevés eredménnyel) a glukózamin-szulfát tartalmú
proenzi-3-at. Lehet, hogy a cukorszintet átmenetileg vissza kéne emelnem, és ezt
az általad javasolt, nagy szulfáttartalmú lét innom, ettől a cukor+ez nagy
mennyiségű glukózamin-szulfátot hozna létre? :-)

Vagy cukrozott tojást, lehetőleg zápot (kénhidrogén)? Ez volna a
bioglukózamin-szulfát. :-)