[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 5., V, 19:11:02 CEST

Zsolt  <epitesz1 at telectronic.hu> 2010.09.05. 18:21:07 +2h-kor írta:

> a magasabbnál én nem láttam élezés nyomot és nem is szokták.
> a magasabb arra való, hogy a fűgyűjtös gépekben a levágott zöld felrepítését
> és a gyűjtőbe terelését hivatott ellátni.

a hozzám került szerkezeten levő késen az "eredeti" köszörülés nem található
meg :-)
ezért kérdeztem rá, mert itt több  módon is "beköszörültek"

> ahogy sikerül... :)  de ha valaki azt modja neked, hogy 18.35 fokos szögben
> kell, akkor azt meg tudod csinálni ? :))

ráhagynám :-)

> többnyire én az eredeti köszörülést szoktam újra élezni.

az "eredeti" köszörülést nem láttam, :-)

de a levél írása óta 1 helyen találtam csak az "élszögről" konkrét értéket
http://www.gazlap.hu/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=119125