[Epitesz-barkacs] funyirokes elezese

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2010. Sze. 5., V, 18:21:07 CEST

>a kihajló részen is és a lemez síkjában levő lemezvégen
>is van köszörülésnyom, gondolom egyik alacsonyabb a másik a
>"magasabb" fűmagasságot adná?

a magasabbnál én nem láttam élezés nyomot és nem is szokták.
a magasabb arra való, hogy a fűgyűjtös gépekben a levágott zöld felrepítését
és a gyűjtőbe terelését hivatott ellátni.

>a késnél milyen szögben kellene köszörülni?

ahogy sikerül... :)  de ha valaki azt modja neked, hogy 18.35 fokos szögben
kell, akkor azt meg tudod csinálni ? :))

többnyire én az eredeti köszörülést szoktam újra élezni.

zsolt